Alla inlägg den 7 januari 2008

Hem

Av Louise - 7 januari 2008 23:06

Monterat korset i bokhyllan och satt upp hyllplan så nu är jag nöjd med det ska bara lägga saker på dem!

Har sett på halva stridspiloterna och sedan börjat se "en prins i new york" när det var paus på den filmen så kunde jag se på stridspiloterna en stund igen fick då se att Jonas va? klarade av slungan... Nu kan jag se på nåt mer givande nästa veckan... Eller jag gillar den serien även om min syrra ser den som tråkigt men det är ju vikitigt med vårt försvar... Ser på "en prins i new york" klart har duschat så det blir sängen nästa...

Ha det bäst!!!

Av Louise - 7 januari 2008 19:34

Varit på ikea och köpt, kryss till bokhyllan, "bestikslåda" och en förvaringsburk till värma upp mat.. Är hemma nu och det är syrran och föräldrarna med.. Fixar med grejerna ska dricka kaffe nu..

Ha det bäst!!!

Av Louise - 7 januari 2008 14:38

Var på luleåvägen och såg en film som min syrras kompis lånat den var helt okej. Hade handlat lite basvaror så jag kom hem halv 2 på natten och såg lite på tv innann jag la mig i går ndra natten!!! Sov till 2 idag har ätit gröt har ingen träslev så det fastna i botten men jag tror den kastrullen är värd ett bätre öde än att göra gröt i!!! Ska litt luleåvägen vid 4 syrran har hittat ett bord åt mig ska se på det...

Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards