Alla inlägg under mars 2008

Av Louise - 31 mars 2008 17:30

Lämna tillbaka jeansplagget idga, Snyft:) Jag jillar den på skyltdockan men den sitter inte som den ska på mig känns inte som jag. För dyr för att inte sitta perfekt, tvungen att ha 2 storlekar större än vanligt också... Jag kanske kommer hem med den igen om det blir halva priset på den! Måste fixa halternecken isf. Det är ju ett hett plagg minns när det var modernt förra gången gick i sexan och det fanns inte för mig:)

Bra hårdag (platta det i går så jag är tillplattad), läser inget och ha det bäst!!! // XOXO

Av Louise - 30 mars 2008 21:33

Alltså hur tänker folk och journalister läste recentionerna från gårdagns program. Så här var det enl mig. Linda Bengtzing bäst, Agnes sedan jilla inte henne från förut men hon jorde ett bra intryk av sig i programmet och hennes lag var näst bäst, Brolle okej och Lotta men Cans och Siw ta kanpt godkänt och Markoolio katastrof. Alla visade bra sidor av sig!

Har en bra hårdag, läser inget och ha det bäst!!! // XOXO

Av Louise - 30 mars 2008 19:34

Igår ikea lampor och smink inhandlates... Idag ikea och kolla på shampoo slut!!! Fanns ett liknande men det lukta illa...

Dålig hårdag, läser inget och ha det bäst!!!  // XOXO

Av Louise - 28 mars 2008 18:00

Skönt att ha helg men gått med syrran på stan och det var jobbigt jick sj först så nu har jag ont i ehla kroppen fick gå lite sj först och jick ju i går så det känns nu... Kjolen som jagköpt på Zizzi har ju nedastt va förarglitg men nu vill jag inte ha kvar den även om det är högsta mode så har lite bestlutångest över det men har faktiskt inga penagr så det måste jag ju göra lr?

Bra hårdag satt upp det igår och nu äer det inte lika bra ut som igår emn det duger, läser inget och ha det bäst!!! // XOXO

Av Louise - 27 mars 2008 18:34

Jobba länge åkte direkt till birsta med syrran hon testa synen och efter att jag gått omkring en halvtimme var hon färdig. Hon hitta glasögon för 10 kr!!! Så det blev jättebilligt för henne. Jag vill också ha nya!!! Blev lite sur på mammsen som as i telfon att jag skulle vänta men förstår om inte hon har råd att låna ut till mig det rör sig ju om 2000-2500 kronor... Åt gott på asiasik restaurang iaf.  Knepigt syrran jilla sin mat och jag jilla min... Min var kanske lite för stark för att dricka kola till dricker fanta nästa gång... Men då tar jag nog friterande räkor med sötsur sås ist. Idag blev det fläsk med grön cyrru... Kolla lite på skor och frissan där på grejer till håret och så bar det av till Gina men inget fanns ju (kvar). Sedan far vi till Rusta och desan Djurkompaniet och hem. Sedan for jag tillbaks med pappsen och såg på Patrik Isaksson och lyssan på 4 av hans låtar bra artist. Under mitt tunna skinn, Du får göra som du vill, Faller du så faller jag och Innan klockan slår.... Köpte ingen singel onödigt. Enda singlar jag har är Richard marx för han har bsidor som inte finns på skivorna och så nån enstaka låt som är bra av artister jag inte gillar så mycket ha skivan hela...

Bra hårdag, läser inget, ha det bäst!!

Av Louise - 26 mars 2008 23:46

Köpt fyra böcker på rea, halva rea priset 120 för det numret är ju kanon-pris även jag har råd med det. Köpt en kläning/kjol lite dyr inte bsetämt om jag ska ha kvar riktigt än...

Dålig hår-dag, läser 4 böcker! Ha det bäst!!! // XOXO

Av Louise - 25 mars 2008 21:08

NU har comhem slutat med att ha tre månader telefon gratis och har ist ett erbjudande att ha telefon och dygnet-runt-rabattkostnaden nedastt till en viss summa och så om man är snabb så får man en bärbar telefon som man kan via blue tooth föra över telefonnummer från sin mobil... Jag har blue tooth på min så!!! (har hafet funderingar på en ny men de jag haft på tapeten har ju varit sämre än den jag har(!)). Det är ju bra men mammsen tycker jag ska vänta men hur jör jag om jag ändå köper detta och så går jag miste om telefonen:( Det är ju 20 kronor billigare varje månad...

Bra hårdag, läser Annika Dahlquist och ha det bäst!!! // XOXO

Av Louise - 25 mars 2008 19:26

Boken som jag letade efter på stan och till slut fann på Åhlens, 90 spänn dyrare än på CDON men den verkar inte vara för mig. Fick upfatningen att jag skulle bli manisk om jag läset den och försökte tänka så. Vet inte vad det är för fel på gim om alla såna där böcker väcker så många men. Älska dig sj och inte sämra än man gör sig mådde jag dåligt av ock ändå så fortsätter jag läsa den typer av böcker jag dras till dem. Men Finn Din Livsupgift känner jag lite äcklad utav det är som är så mcket kärlek att man storknar, ändå har jag bara läst 3 kapitel, handlar om mötet och resonerar med mig sj hela tiden så att det blir ta emot och kasta bort det som är över men så är det ju med allt detta är ju populärpsykologi och det är ju bara storyn innan och inte saknas bottennådd grejen där också... Verkar ändå vara min genre för deckare hatar jag, skönlitteratur okej ifs men facklitteratur är för mastigt... Självkänslehöjare är ju att föredra som Mia Törnblom sa i hennes program varför läsa om varför vi blir deprimerade (och skriva en avhandling om det när du hamnat där) , läs istället hur man kommer ur det eller mår bra...

Bra hårdag, läser Annika Dahlquists Guide... Ha det bäst! // XOXO

www.youtube.com/watch?v=EvfOcE_VL40

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards