Alla inlägg den 19 november 2007

Tja

Av Louise - 19 november 2007 20:42

Idag har jag lämnat tillbaka kameraväskan som jag köpt på clas ohlson. Det tog lite tid att få återbetalningskortet att funka men till slut gav det med sig. Åkte sedan och handla och sedan hem åt och sedan till expert invigningen... Fick stå i kö en h typ innan jag kom in. Sedan när jag tittat på kamera till syrran men det blev inget och mobil åt mig sj men den saknade radio det går liksom inte ihop jag är "radiogroupie" men bestämt mig för en kaffebryggare så att kaffet kan vara mindre beskt och varmare när det är nygjort. Fick jag stå i kö en 50 min typ så när jag nu kom hem beslöt jag mig för att ta en välförtjänt dusch... Sitter nu och bloggar och ska se på csi ny...


Ha det bäst!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards