Alla inlägg den 26 november 2007

Av Louise - 26 november 2007 20:24

Tja, ringt om lägenhet och inget svar (inget beslut fattat då jag ringde) än hon skulle ringa senare idag men jag åkte bort med familjen och åt ute... Hon har numret till mobilen så det blev väl försenat då rå. Åt iaf en Lady Diana bland de godaste pizzor jag ätit och det var trevligt. Sedan hade vi biljetter till en film en förhandsvisning det var Cassandras Dröm. Den är intresnt långsam och slutet "förvånande", början av filmen pratade de ovanligt mycket för att man skulle få en kanslä av att de var en familj som stälde upp för varandra och så. Bra skådespelarinsatser må jag ändå säga typ en svag 2a eller 3a på en femgradigskala... Så nu när jag lekt resencent så ska jag se på en annan film som är hyrd den heter Turistas... Hoppas den är bra skriver kanske om den imorn då!!!


Ha det bäst!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards