Direktlänk till inlägg 29 november 2007

Jort

Av Louise - 29 november 2007 19:12

Har ju ledigt i veckan vad har jag jort då? Fredags lånade vi bil och lämna på Iördags tillbaka och köpte gps som jag nu kommit på är köp-fria dagen det gick ju inte så bra...) söndags visade jag mamma bordet och stolarna... I måndags åt vi ute och såg den urdåliga filmen Cassandras dröm. Tisdags köpte jag smink åt syrran efter att jag varit på banken. Åkte hem och hämta syrran efter hon jobbat och följde sedan med och fixa lånet åt henne. Åkte sedan och kolla på några bilar. I går onsdag visa jag bordet och stolarna på stan åt pappa och även den lampa jag vill ha och åkte sedan och provkörde testa bilar och en skoda som jag definitivt inte tycker hon ska ta även om den var billig. Och titta på den mest aktuella och den skulle bilhandlaren byta till vinterhjul. Så den körde vi idag. Har även åkt upp till bilhandlaren idag där vi provåkte den första Nissan och där sa de att det var å jissel med tekniken på den och de rekommendera inte den så det är ju kört:) Provkörde 2 bilar där till en Renault och Nissan igen, så nu har hon svårt.


I dag när vi skulle fara från Careta:)

Åkte till avfarten på motorvägen och missa i birsta så vi kom tillbaka till timrå:( Fick ta vägen när till stan och ringde handlarn istället (kom vi på när vi åt...). (Han kan nog je ett bra pris.)Vi skulle ner till stan för att lämna tillbaka filmer. När det var jort var vi ju ganska hungrig och bestämde oss för att äta på Max nån gång ska vara den första fick min friscoburgare!!! Jättegod, kaffet däremot var inte gott men det var iaf gratis!!!


Hemma titta syrran på blocket och det fanns en Opel den intressantaste bilen alltså där som går på 30000 mindre det är ju penagr men hon vågar inte när det är privat och mamma tycker bara jag säger så för att då får jag resa men jag vill ju inte ens följa med dit:)))



Ha det bäst!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 14 januari 2011 09:42

Jag var 2 år yngre mycket har hänt. Vet inte om jag mognat men blivit en annan person...   Har nu 3 bloggar. Ingen är som jag vill, vill ha en tapet bakom inte en enfärgad box bakom text som jag skriver... Kommer inte skriva mer på denna blogg ia...

Av Louise - 24 augusti 2008 19:09

  ...

Av Louise - 18 augusti 2008 17:44

I natt sov jag hos syrran, hon har en massa busiga katter må jag lova... Busa med min hand i natt typ 1 och halv h... Men utvilad nu har tvättat och packat för morgon gaden... Ser freameot resan...Kvinnor är snyggare lr vackrare. Män stiliga lr svin....

Av Louise - 15 augusti 2008 14:20

Farit med syrran till ikea i v:an och köpt plånbok och väska till henne (kollat idag till mig men icke..). Blev så irriterad på en insändare. Folkhems nånting kalla sig denne för... Enligt denne var kvinnor ödmjuka och sminka sig inte förr enligt mig...

Av Louise - 10 augusti 2008 00:42

Jo vakna tog fram Selma och gosa lite men hon vill ju vara under soffan för sig sj men hon har fullt upp med Laban... Jick till ika köpte en sallad fick en lsk och ett bröd till, skum sallad må jag säja inte vad jag väntat mig... Fixa pengar och jikc...

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards