Alla inlägg den 5 juni 2008

Bad

Av Louise - 5 juni 2008 17:22

Åkte till Smitingen i H-sand. Först for vi vilse men det bara var en avfart vi missat. Blåste lite för mycket:) Käka mackor från kafet. Dopa mig 4 ggr och sola så nu är jag soleksem över hela kroppen:( Hitta efter en lång omväg efter att ha käkat glass på Ok-macken rätt väg till S-vall. Glömde vi skulle till Rusta får blir nån annan gång. Handla på CG och sedan kom pappsen till parkeringen så jag kunde åka med honom till stan och gå till Bokia och fixa min dubbel-betalning, ta en mjukglass och sedan hämta flyttlådor och har nu hämtat posten hos mig och är färdigäten hemma hos syrran och familjen!

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

// XO XO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards