Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Louise - 24 juni 2008 15:46

Igår var jag ledig följde syrran till klippning blev sugen sj. Men har ju inte råd med det. Något jag längtat efter var att se på SATC filmen och den såg jag i går bra kan jag väl säga utan att avslöja för lite lr för mycket!

Idag for jag ned för att ordna upp bokbetalningen men Nordea har ju jort rätt så skulle snacka med Bokia men hon som sköter det har tagit en kort dag utan att medela sina arbetskamrater tydligen så jag hoppas jag jort rätt nu när det uppenbarligen är betalat rätt och så. Dröjer dock länge innan jag köper någon ny bok tyvärr men har några att läsa nu då typ 10 lr så.

Kolla på Apoteket om min vaccination hade kommit in och det hade den hon hade roligt åt mig som inte tog ut den men var ska jag ha den? Kylskåp och sådant är inte så säkert hos mig. Förrut fick man det ju direkt på mottagningen.

Kvinnor är snygga lr vackra, Män stiliga lr svin.

// XO XO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards