Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Louise - 18 juni 2008 20:30

Skulle köpa sak åt syrran när hon fyller på söndag. Köpte en MP3 åt mig sj. Den har bättre minne än min gamla som lagt ner det här... Har radio med!!! Fungerar! Försökte vinna presentkort men vann inte:( Måste leva snålt nu...

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

// XO XO

Av Louise - 18 juni 2008 16:59

Köpte för en månad sedan en bok på 10 % och fick en pocket för ett rabattkort som jag fått när jag köpt Femina, krånglet är från det, De drog 2 ggr och jag åkte dit fick tebaks pengarna men efter det har de ringt och påstått att de inte jort det utan att det är banken som dragit dessa pengar 2 ggr och att jag ska behöva dit och betala 2 ggr igen! Varför ska jag bry mig? Om jag betalar tebaks igen så ser ju mitt konto ut som att jag fått de penagarna och därför vill ju inte banken je mig pengarna för då får jag ju dem gratis!:( Vilket krångel de verkar så tillmötesgående så och har själva råkat ut för det osv. Så trött, vad ska jag jöra? Inte handla ngn bok där iaf igen! Bokia, nej tack.

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

// XO XO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards