Alla inlägg under januari 2008

Av Louise - 18 januari 2008 00:49

Då börjar man känna sig hemmastadd första gången jag tvättar... Det är svårt att förstå manskinerna bara... Lär vara trött i morgon må jag lova, men fanns ingen tid förrän i veckan och då har jag inga kläder... Fått vänta på denna tid också... Tvättstugan är så stor hade kunnat vara två åtmnistone där...

Ha det bäst sov gott...

Av Louise - 17 januari 2008 20:38

Har varit förskonad att halka tills idag denna vinter ganska bra att undvikit det fram tills nu! Jag skulle gå hem och hamna på en iskal fläck... Nu fixar vi gardiner etc...

Ha det bäst!!!

Av Louise - 17 januari 2008 18:16

Varit på CSN och hämtat blanketter och fixat inloggningsgrejs ska nog fungera hoppas på det iaf... Kollat på Kicks och Åhlens inget på rea som jag vill ha har ändå inga pengar:( Inget roligt att vara fattig. Känns betungande... Åkte sedan hem åt gröt ganka gott faktiskt även om jag saknade äppelmosen:( Pappsen skulle prova glasögon så jag hängde med för att jag skulle in och göra lite grejs sj där... Kollat på min skor igen de är för höga vill ett par röda de jag har kan jag inte gå i ska byta in de på en loppis... Har ju inte råd nu men drämmer om ett par på rea... Reser om 2 veckor!!! Spänd och spännande ska få bada och simma vad härligt tänk att ha haft råd med det iaf??? Men jag har jag har ju fått mycket av det också... Rädd föt handkassan dock allt är ju dyrare än man tror...


Ha det bäst!!!

Av Louise - 16 januari 2008 14:45

Sov länge efter första ringsignalen... Varit på banken och krångla... Åkte sedan till Birsta de var stängt på CSN så jag får åka dit imorgon igen:( På Birsta köpte jag ett par jeans och 2 par leggings trots att jag inte har råd... Men kan inte gå naken eller. Prova de skor jag vill ha i 39 för små jag måste ha 40 hoppas de finns kvar efter resan då:) Gick på Ikea och leta efter halkskydd fanns inte bara en kudde att ha i badkaret:( Köpte 2 pizzor och en dricka så det är vad jag ätit idag. Fick vänta länge på pendelbussen  behövde inte vänta så länge på 4:an dock som tur är...men är nu på Luleåvägen. Ska äta pizza till middag!!!

Ha det bäst!!!


Av Louise - 15 januari 2008 13:19

Bokat tid i tvättstugan också kommer jag dit inga tider bokade:( Får vänta nåra dagar får ha  mina nödfallskläder inget roligt!!!

Ha det bäst!!!

Av Louise - 14 januari 2008 20:49

Sitter och ser på Idrottsgalan:( Men sången de spelar är bra!!!! Andreas Johnson och Carola...

Ha det bäst!!!

Av Louise - 14 januari 2008 20:36

Ja då var jag hemma igen... Ska se på Stridspiloteran och lägga mig!!! Ha det bäst!!!

Av Louise - 14 januari 2008 17:39

Blev i natt medlem i många bloggsajter kul nu skriver jag olika i varje... De jag har nu är: Kroppskoll för träning och vikt, Blogg för politik, Familjedagbok för alla kort och sådant när vi reser och om jag ska starta nån sådan... och sist men inte minSt denna för det roliga!!!! Har ont i magen nu som bara den... Annars är det okej tror jag...

Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards