Alla inlägg under januari 2008

Av Louise - 5 januari 2008 23:21

Då har syrran lämnat mig. Har installerat virusprogram och word!!! Det senare sj. Har börjat se Rocky sedan lägger jag mig för första gången i mitt nya hem!!! Nydushad och så så  mycket i dag att jag duschat 2 ggr!!! Förvirrad eller vad?

Ha det bäst!!!

Av Louise - 5 januari 2008 20:21

Handlat med far och städat i mitt "förra hem" och lämnat det för att föräldrarna har "fest" ska umgås med syrran... Datorn fungerar fint!!!:)

Ha det bäst!!!

Ps. Min nya email är louise.hallstrom@yahoo.se

Av Louise - 4 januari 2008 22:59

Åkte i brunchtid och fixa badrumsvagnen och toalettskåpet och matbordet som vi (läs jag och pappa) funnit det saknade benet till. Sedan har vi (läs syrran och mamma) varti på Jysk en h!!! Gått till Zizzi och testat byxor näh de var slut... Handlat mat på Citygross... (I hemska skor.) Sedan ätit och åkt till lägeneheten igen där jag ätit pizza för syrran blev hungrig och installerat datorn... Så nu är surfandet i gång!!! Ska duscha och lägga mig!!!

Ha det bäst!!!

Av Louise - 3 januari 2008 21:58

Vakna vid tolv klädde mig och vänta på släpvagnen. Sedan var det en cirkus att få i väg grejerna fick åka 2 ggr. Åt på LV iaf sover där med... Fått avin för modemet och ska i morgon åka tillbaka och hämta det för det fanns inte idag även om det på avin stod att den skulle ha kommit men datorn är iaf inte ikopplad så det spelar ingen roll. Sett på medium hur ska jag minnas det nästa vecka??? Trött nu ska upp tiigt i morgon så jag lägger mig väl i soffan och sover en stund!!! eller natt...

Ha det bäst!!!

Av Louise - 2 januari 2008 22:54

Åkt några ggr med flyttlådor. Det är okej lite stök nu då. Försökt montera ner bokhyllan men behöver jälp med det... Hyr en släpvagn imorgon!

Ha det bäst!!!

Av Louise - 2 januari 2008 13:28

Hämtat nycklarna på TFAB och gått lite på stan hitta en toalettbord som jag köpte för det kostar runt 300 kr och jag fick den för 50 kr men jag hade ju kunnat gått tillbaka till affärn och köpt den precis innan jag var klar... Men man lär så länge man lever. Köpt en kastrull men är rädd att den är för liten? Sedan åkt "Hem" Provat nycklarna och sett att lägenheten är tom vilket den inte var det fanns en klocka som antagligen döljer en skada? Men åkt hem där jag bor nu och ätit sedan sak jag till min nya lägenhet med möbler och dyl.

Ha det bäst!!!

Av Louise - 1 januari 2008 22:09

Jag har ju en dröm att kunna vara fadder åt ett barn i Afrika men efter min låga inkomst med den enda lyx jag har är bredband och ev inte ens ha råd med TV så får jag lägga ner det... Det kommer ju ändå vara något eget det är ju alldit något!

Ha det bäst!!!

Av Louise - 1 januari 2008 15:36

Kom i natt på att jag kan söka lån på ett till ställe. Men i morse kom jag på att banken har olika ränta för olika människor så det går inte och dessutom tjänar jag nån hundra lapp för lite varje månad:( Om min spis går sönder är jag illa ute... Jag är väl White Trash nu då... Men god början på året allihopa...

Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards