Alla inlägg under januari 2008

Av Louise - 14 januari 2008 00:37

Skaffat en till blogg eller eg 2. En till att skriva om familjen. Ock en att skriva om politik och reliogion. Jag skriver det roliga här helt enkelt. louise.familjedagboken.se och louisejk.blogg.se är de nya adresserna om nån vill kolla...

Av Louise - 13 januari 2008 21:54

Såg på Andra Avenyn, titta på måndagens på nätet skulle se tisdagens med men det var inget sådant inlagt. Må vara nån gala då kanske. Något less på sådanna må jag lova!!!

Ha det bäst!!!

Av Louise - 13 januari 2008 19:35

Syster ska träffa en kille hon träffat när hon varit ute jag tänker bara att det var länge sedan jag höll på med nån. Såg en intresant kille idag men såg sedan att han var bög:(

Ha det bäst!!!

Av Louise - 13 januari 2008 18:09

Igår såg jag Rocky 3 och somna till Rocky 4 men såg slutet skulle se Die Hard 4.0 på andra tvn men orka inte såg den i dag istället skitbra film lämnat den tillbaka nu i varje fall. Varit på Ikea och letat efter badkarshalkskydd på Ikea slut. Fanns på Designtorget men det var ju lek till barn och dyra! Kollat på ett par skor som är röda med vill ha så sköna och snygga men jag är ju en fattig männska så det går inte att göra det... Lagar mat nu Lax... Ska se på Andra Avenyn det verkar bli ett roligt avsnitt... Och sista Rocky 5 kanke har ju sett alla andra... 6an har de ju inte på tablån...

Ha det bäst!!!

Av Louise - 11 januari 2008 19:47

Är ju hemma på Luleåvägen idag. Och jag blir så iriterad på att jag har skickat ett meddelande att jag vill ha en parfymerad kräm istället för den som är oparfymerad för den luktar korv... Tja får skicka det igen då... Det är inte till mig men jag har skött det... Den kostar 200 kronor och de jag sj har kostar drygt 800 kronor...

Ha det bäst!!!

Av Louise - 11 januari 2008 15:33

Börja dagen med att försova mig, inte mitt fel klockan ringde inte vet inte varför... När jag sluta arbeta åkte jag hem till Luleåvägen ska vara här och äta sova och umgås... Har sovit på eftermiddagen så himmla trött:) Ska laga mat nu...

Ha det bäst!!!

Av Louise - 11 januari 2008 00:57

Såg på Lets danse mest för att det inte fanns nå annat att se på... De som är bäst är Linda Lampenius och Danny Saucedo. Såg därefter den kanonbra filmen The Aviator med Leonardo DiCaprio och Kate Beckinsale och Cate Blancett och tyckte mej se Gwen Stefani som hon såg ut i en musikvideo... Och eftertexterna visade att jag hade rätt!!! Nu ska jag sova sött!!!

Ha det bäst!!!

Av Louise - 10 januari 2008 22:53

Sluta tidigt på jobbet åkte hem duscha och la mig så trött... Jag fick då ett samtal av mamsen så jag gick dit städa i mitt förra rum och sedan åkte vi med syrran till H-sand och Dollar Store hitta mycket smått och gått handal på Coop försökte på hemvägen få biobiljetter men de var slut. Maten tog en evighet att få klar och såg sedan Medium som var upplösning och säsongsavslutning på... Åkte med syrran och hennes komps hem ser nu på första avsnittet av Californication... Tja måste se mer för att veta om det är bra eller ej!!! Ska sova nu!!!

Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards