Alla inlägg den 20 mars 2008

Spa

Av Louise - 20 mars 2008 15:31

Förmiddag och lucnh på spa maskrosen uppe på södar berget med syrran och mammsen pappsen skulle skjutsa oss så att syrran kunde dricka vin till maten men så fick syrran jobb men pappsen skjuts ändå. Han var även telefonvakt och jag har en klipptid! Hoppas de vill nåt fint med mitt hår nu då... Slipper en kostnad på 2000 (shampoo och balsm på salong med klippning, färgning och så där...) Ska ringa på tisdag för mer info, de är ju skärtorsdag så de har väl andra arbetstider kanske annars hade jag ringt idag... Men spaupplevelsen var kanon och maten som var lite dyr men ny och jättegod (zechuansås till fläskfile som var perfekt och stekt potatis)... Kanske jag går på skärtorsdagsgudstjänst sedan för att  avrunda dagen...

Håret känns sprödd efter att ha badat i kalt varmt och bastat lite, läser Annika Dahlquist och ha det bäst!!!

www.youtube.com/watch?v=EvfOcE_VL40

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards