Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Louise - 7 mars 2008 13:58

Åkte ner till stan iaf. Jag är klart sugen på en hårspray från Sebastian sp pris nu med 2 valfria sådanna produkter... Jag funderar på en gel till håret också eller så köper jag 2 hårsprayer lutar åt det... Problemet är att jag måste få lön först kanske inte erbjudandet finns kvar då:( Shampoot och balsamet och hårmoussen är görbra!!!! Klart jag ska ha en spray till i samma serie så håret kan lukta gott också!!! Om inte det erbjudandet finns kvar då så kanske jag köper mer shampoo om det är kvar... (Olika frisörer:) Känner mig väldigt ytlig men vill göra bra intryck... Kanke är ytlig men de är konstigt ha alldrig hört talas om någon präst som bryr sig i vad de klär sig i:) Brukar ju klä sig casual liksom... Manliga präster däremot klär sig propert bara. Nu är jag inte präst men det är mitt drömyrke har inte råd att läsa till det... Finns en skola i Uppsala och det är medeltryck på att komma in där... Har chans om jag söker liksom det är ju kul att höra iaf.

Ha det bäst!!!

www.youtube.com/watch?v=EvfOcE_VL40

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards