Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Louise - 22 mars 2008 15:58

Åkte till stan för att köpa bingolott och märkte att massor av affärer faktiskt hade öppet (även gröna skylten(!)) De har kvar erbjudandet om shampoot det är ju lite dyrare nu finns billigare på Trudes men jag har ju rabattkort och det är ju en flaska grattis. De ska ha det erbjudandet ett tag och nästa erbjudande gäller nog annat märke... Jag vill ju handla på kicks när de får Clinique erbjudande men jag har nog råd med det har jag räknat på min ekonomi iaf. De kan ju ha på Kerastase det är ju bra men den lock-behandling jag köpt var ju värdelös ifs... De jag vill handla nu är på Sebastian... Fundera lite när jag var på stan och gick in på Åhlens och de har ju 20% på kastruller så jag köpte en ny kastrull så jag kan laga mat sj nu utan att använda mikron för att värma allt. Så jag sköt upp handling av shampoot och räkna ju när jag kom hem. Dessutom 400 för batteriladdaren och pappsen anser den är bra så jag får ju prioritera lite... Vill inte vara pank även om jag köper dessa saker men batteriladdaren har ju kostat 349 men de lär ju inte höja den till nästa månad för låna batterier av familjen om jag behöver till kameran eller fjärkan. Vill ju fixa telefon med, ska få elen först bara:) Grattis 3 månader de kanske inte har det så länge till då men lätt fånget lätt förgånget...

Om du orkat läsa hit, läser Annika Dahlquist har en okej hårdag och ha det bäst!!!

www.youtube.com/watch?v=EvfOcE_VL40

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards