Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Louise - 24 mars 2008 19:30

Nu är vi hos mig har ju firat påsk hemma ho syrran och familjen. Ska ju sätta upp några speglar... Hade lite kalas när jag packa upp delarna i startpaketet förut också. Vill beställa på Cdon Marie Picassos cd och boken de Secret verkar som nåt för mig! Heroes-boxen kanske och så man köpa en dubbeldvd för sp pris när man beställer över 200 tror jag. Det skulle bli 800 kronor det känns lite tungt... Väntar till torsdag för att se vad de har för erbjudande på Kicks först... Ser på Kockduellen och ska se So You Think You Can Dance och i kväll senare naturligtvis Wallander för Ola Rapace är så snygg:)  Andra Avenyn väntar jag till i morn med och ser med syrran... Ska ringa frissan med då också...

Läser lite smått och gott!!! Bra hårdag!!! Ha det bäst!!! xoxo

Kolla in Marie Picassos Winning Streak eller Charlotte Perrellis Hero...
Av Louise - 24 mars 2008 14:07

Idag har jag köpt damsugare, kaffebryggare, vattenkokare, brödrost och strykjärn på lagerrensingen hos onoff. Har lite ångest på att köpa ett shampo och hårmousse som slår allt och balsam för ett sp pris... Vill ju spara till resa men jag kommer ju att köpa det där och få det 255 kronor billigare är ju mycket värt ifs. Men om de kommer med sp pris på Clinique då vad gör jag då rå? Lånat pengar av syrran så jag har råd men köpte ju herbal igår men om jag ska ut vill jag ju ha lyxigare iaf. Kan bli svårt att låna igen för nu är syrran pank visserligen några dagar och vi har ju lyxat till det med spa i veckan som var och hon har köpt vindbyxor precis sona som jag vill ha apropå bara. Hon får ju lön på torsdag så det går någ ingen nöd på henne. Väntar till torsdag för då slutar kampanjen som kicks har nu men det kanske inte är något nu ett tag en eller två veckor dem brukar jöra så ibland men har ju presentkort där vill ju ha en parfym som heter Diamonds luktar mig helt enkelt men nu babblar jag bara...

Letar efter billigaste priset på The Secret Boken som Marie Picasso har döpt sin skiva efter ska ha dem också... Bra hår dag! Ha det bäst!!! xoxo

www.youtube.com/watch?v=EvfOcE_VL40

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards