Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Louise - 13 februari 2008 13:50

Hej

Igår fick jag soffan det gick efter ett tag ha åkt med den hem till mig att koppla ihop sektionerna trivs med den... den är inte ens nedsutten Pappa tycker den är för hård men det har att göra med att sängsektionen är där han satt..., jag gillar att ryggen är så hög... Igår fick jag även böckerna jag beställt som var köpta på internet i ett svagt tillfälle... Verkar bra har läst några sidors inledning håller inte med han som skrivit stämmer inte in på mig men kan ha ökad förståelse för andra hos mig... Boken heter Finn din livsuppgift och det kom en annan bok med som jälper en när man har depression... De är altså populärpsykologi...

88

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards