Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Louise - 28 februari 2008 19:33

Orka inte skriva i går trött. Var på stan (och såg en sop som jag köpte i dag även en pal till hallen...) inget köpt shampoot jag vill ha är för fel hårtyp ska kolla iaf om jag inte köper nåt hos frissan och erbjudandet finns kvar så... Åkte och också till maxi knepiga matlådor kvar men det blev 5 iaf och några pajer och loka... Sedan var familjen hos mig kan inte koka kokkafe spydde på det sedan när syrran och hennse kompis också kommit och varit en stund men avgick... Väl ensam la jag mig tidigt. Idag har jag varit hos föräldrarna och handlat (kolla även tränings kläder inte min storlek nån stans det är ju sånna som jag som behöver träna:() och sedan vilat i syrrans säng ska ikväll se nya Private Practice säkert bra.

Ha det bäst!!!

http://www.youtube.com/watch?v=EvfOcE_VL40

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards