Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Louise - 18 februari 2008 21:04

Tja, nu har jag sällat mig till de som hatar radio. Ena kanalen vi har här tål jag sedan länge inte pratorna på och deras tankar om allting är fel och deras meddelanden är smått irriterande: imorgon klockan 7 är gudstjänst i borgen tec... och upprepar det några ggr också. men när de väl spelar musik är det gamal och ny musik blandat... Men det har jag ju redan avfärdat. Nu är det den kanal jag lysnar på dagligen som spelar typ 5 låtar runt runt. Det är: Martin Stenmarck Rubb Och Stubb, Westlife Something Right, Jill Johnsson Angel Of The Morning, ev Fergie Big Girls Dont Cry och Måns Zelmerlöw Brother Oh Brother misssförstå mig inte Måns är bra har hans skiva men det finns andra låtar!!! De låtar de pushat för på en vecka spelar de typ en gång om degan... Kommer köpa skivor med de populäraste låtarna istället och låta gå på repeat då slipper jag pratorna och kan ta bort de låtar jag avskyr.

//Arg men 88

Av Louise - 18 februari 2008 20:10

Varit och shoppat med syrran handla lite onödiga saker blev positivt överraskad av en surprise-bag...

//88

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards