Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Louise - 15 februari 2008 18:21

Varit hemma idag men varit tvungen att tvätta för det finns ingen fler tvättstuga och jag måste vänta 2 veckor innan det går att tvätta igen:) Mår trots allt bätre... Det är ju mest för att jag jobbar i köket som jag inte jobbar nu när jag i korta stunder mår bätre. Skirvit till Marianova igen att jag vill vara med och bedömma filmer ångrar lite det nu jag är ju inte så bright:) Men men kan kanske ge nån bra åsikt iaf...

88

PS. Syrran ville ha med mig till Jysk men det gick ju inte då, hoppas den stol hon vil ha finns imorn då för det är ju bara en liten tripp... Ska väl klara det får gå ut om inte annat...

Av Louise - 15 februari 2008 13:24

Hemma idag med... Mår dock mycket bätre men sovit sämre så kroppen är tung... Snuvan håller i sig. I morgon spelar Vincent på Stadshuset syrran har köpt biljetter men hon vill inte gå:( Jag gillar ju han och skulle nog vara lite mer på henne att få gå om jag varit frisk...

88

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards