Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Louise - 4 juli 2008 21:20

Tja älskar ju att bada men var lite yr innan jag jick i, och så börja jag må illa så jag sprang upp nåra ggr för att spy men det jick inte. Men det var ju härligt i... Hemma nu har jag spytt men mår fortfarande inte bra. Fryser så jag ska ta en dusch och bli varm...

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

// XO XO

Av Louise - 4 juli 2008 16:23

Inte skrivit på flera dagar vad har hänt då? Syrran har flyttat, i måndags så skulle jag sola så jag sov hos föräldrarna, men de glömde väcka mig men fick fara ner och jälpa henne bära lite lådor... Sedan vid 1/2 2 så skulle syrran till vårdsentralen så då fick jag skjuts till solning iaf! Det var ingen tid bestämd så de hade tur att fråga efter mig när solningen var slut... Sedan hade vi lastbil och åkte några ggr! Åt på Vera, pizzorna jag ätit i år var väldigt goda en etna och en placid lr nåt....  I tisdags hade jag sovit hos syrran och mammen och pappen flytat det jag skulle ha och så åkte de och hämta möbler i Matfors medan jag sov. Laban sov under täcket med mig!  Vi åt grillad kyckling och ris med currysås. Hos Carro då. Onsdag fixa vi det sista för det var ju början på Gatufesten. Potatisbullar och Carro Köttbullar o makaronis hos Carro (eftersom hon storhandlat i tisdags på Maxi... efter gardinstänger och etc på Ikea). Gick på stan till Sven Ingvars och åt crepes med Creolsk kyckling rekommenderar... Mne var inte länge alls. Igår bada jag med föräldrarna längtar tills jag tar körkort!!! Skulle äta hemmagjorda skaldjurscrepes men de var frusna och oskalade blev Bulgur stuvnings sås och Ikea köpt korv för vi var tvungna komplettera lite där efter badet och har nu patorner till läskmaskin och skrivare!!! Idag sov jag länge jag menar länge kvart i 2:-( Utvilad iaf. Ska äta hos föräldrana det blir kyckling gratäng det är smarigt. Ska bada sedan... Imorgon blir det gatufesten och gå på stan...

Kvinnor är snygga lr vackra och män stiliga lr svin!

// XO XO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards