Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Louise - 20 juli 2008 20:10

Lyckad fest igår maten var god och alla åt vi mkt för varit helt jäst idag... Efter att ha ätit lunch jick jag till föräldrarna som håller på och fixa mitt bord beslöt oss åka bada, det var den varmaste dagen som varit varm hela tiden vi var der... Mackor som jag jort jorde oss icke hungriga...  Efter badet satt vi ute och käka pizza, länge sedan jag åt hawaii... Köpte flera läsk på det även om det ingick en... Kul sitta ute och äta en kommentar nu hade vi kunnat åka och bada igen... For hem duscha bytt kläder och nu hos syrran... Hon fick ju Hallonsoda:-( Avis det fann ju inte där vi åt... Åkte ju inte tebaks till där vi åt för hennes pizza dirket va... Social Spelet snart nu.

Kvinnor är snygga rl vackra:-) Män stiliga lr svin:)

// XOXO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards