Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Louise - 9 juli 2008 21:56

Nu ska väl Bokia saken vara över de gav mig en "belöning" för min instas... oxå köpte jag efter att ha letat i alla affärer max factors puder till syrran och åkte och var hos henne en stund. Sedan for vi och åt efter det kom syrran upp och så for vi till ikea jag prova 2 par byxor det är ju kris... Men inge bra alls... Titta på leggigns sånt kan man ju ha när det är sommar iaf. Men inte min storlek. Diskutera efter öb om jag ska köpa soloja men syrran tyckte inte det för jag får ju eksem så det jör jag nog inte... Möblerat om hos mig nu. Väntar på nå grannar som ska klättra på  min balkong för de har glömt nycklarna...

Kvinnor är snygga lr vackra. Mäns stiliga lr svin.

// XO XO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards