Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Louise - 16 juli 2008 19:00

Skramla mina sista slantar till en sallad på nåt nytt ställe mitt emot där Vero Moda låg förr. Avhämtning 35 med bröd så bra!!!! Hur mycket som helst med pasta vilket det ju inte altid är och gott ända kruxet lite med dressing:-( Det börja ju regna efter att jag gått in där men fick inte äta den förrän solen kommit tebaks och en fanta till rekommenderas!!! Kycklingsallad ska avnjutas med en god läskedryck jag föredrar fanta före cola, cola i mångt och mycket men till sallader så är det den som ska vara till...

Kvinnor är snyggga lr vackra män stiliga lr svin!

// XOXO 

Av Louise - 16 juli 2008 11:45

Stanna kvar hos syrran och var kattvakt, bra var väl det han fastna med benet i en stol och det kunde gått illa... Bra jag kunde jälpa och ta loss han, han har ju röstresurser iaf... Idag ska syrran få soffan spänd att se den...

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

// XO XO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards