Alla inlägg den 7 december 2007

Av Louise - 7 december 2007 21:53

Ja, har ju hört idolerna nu... Är så less på denna paus det är det dummaste... Men nog om det. Jag tyckte Marie var bäst men tycker det ännu mera nu. Förstår inte varför folk jillar Amanda... Hon sjunger ju falskt och försöker inte ens bli bätre när hon får folks jillande hela tiden. Den som är bäst Är alltså Marie men hon kankse är värd ett bätre öde än Idolvinnare som jag skrev förut. Daniel och hon hade varit den rätta finalen.


Ha det bäst!!!

Av Louise - 7 december 2007 14:57

Jag ska bara kolla vad som ser om man inte radmatar i en artikel man skrivit!!! Ha det bäst!!!

Ps I dag är det ju idolfinal har jag sett hela serien ska jag självklart se final jag håller på Marie hon är bäst men jag vet inte om det är så stor förtjänst den som vunnit förut har ju varit riktigt dåliga. Daniel Lindström har ju varit bäst av de som vunit men han har ju ingen karriär nu så vad ska man göra? Andra som vunnit: Agnes riktigt dåligt, Markus Fagerwall ingen karriär där heller. Darin kom ju 2a och ganska bra karriär... Ola Danny och Måns Zelmerlöv kom ju 4a 3a och 5a tror jag... Dem går det rätt bra för. Kanske att om Marie vinner det kan bli nåt i år iaf? Vinner Amanda så ser jag att det kan bli karriär men jag tror det kan bli som för de andra ettorna:)


Ha det bäst!!!

Tja

Av Louise - 7 december 2007 14:54

Åkte i morse till skattemyndigheten och försäkringskassan och handla lite. Har vilat och ätit och nu på eftermiddagen varit på skopunkten och rusta och inte köpt några skor inte syrran heller... Köpt bomul och syrran köpte en kupevärmare:) Blev ett missförstånd ville till ikea altså huset med möbler och hon pratar om ikea och menar birsta zity med kläder smink etc men hur som helt så hann vi inte dit för hon jobbar kväl idag!!! Kankse på söndag så jag vet vat jag ska be att få låna på måndag till lägenheten dator och så där.


Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards