Alla inlägg den 15 december 2007

Hem

Av Louise - 15 december 2007 22:46

Värsta ångesten för att flytta snart ekonmin går inte ihop när jag inte får låna till dator, damnsugare, diskmaskin, möbler och glasögon vilken dålig stil det är ju såna som jag som behöver det inte dem med 25000 kr i månaden... Kan inte nog undestrycka det. Har tappat kontraktet i mitt rum nånstans måste finna det var har jag lagt det? Hitttar inget att se på tv poc är ju bra och om det kommer en box så ska jag ha den men orkar inte i kväll... Ha det bäst!!!

Jul

Av Louise - 15 december 2007 14:02

Följde med mamma när hon hämta sina nya bågar vilken hänförde mig att sj testa ett par det blev kärlek vid första ögonkastet så nu lägger jag ner dator helt och köper bågar ist, så less på dessa de har tappat färg... Har även innan jag träfa dem i glasögonaffären då de skulle parkera bilen gått in på Oops och där hittat några saker att ha i bokhyllan:) Men mer seriöst sett på jeans på Zizzi där jag köper mina mesta kläder för de ha storlek som passar mig, de har rea på modeller jag redan har så det går ju fett bort men en ny modell svart med fina fickor önskar mig därför presentkort där av syrran och även presentkort på kicks och ett spel som finns på designtoget om jag får några kompisar kan vi spela det... Kallt idag med så ingen utomhusaktivitet!!! Nacken spöka när vi handlat på öb efter bågeköpet så ingen cykling heller men nyttig mat!!! Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards