Alla inlägg den 29 december 2007

Av Louise - 29 december 2007 14:28

Varit på St. Erikshjälpen och köpt en stor lyxig filt på halva priset!!! Tvättar den nu ska ha den och gosa med eller som överkast. Handlat ost och pantat flaskor. Även köpt en del medisin till syrran som åker till vemdalen imorgon. Sedan handlat lite saker på Statoil också bland annat bregott för 40 kr istället för 25 på Willys där vi var först. Jag viste inte att det var sånt påslag... Jag har ju ingen bli eller körkort så nå bensinmacks handling blir det inte för mig, sallad som jag blir sugen på ibland blir på nåt kafe det finns i många olika prisklasser syrran hade ätit en sallad och en kaffe latte för runt 100 kr igår går nog att få för 75 kronor om man letar... Har mina favoroit ställen: Coffee House, Cafe Breve, Salladsbaren och Barista... Äter även på stället i In som ligger mellan Din Sko och Gliter vet inte vad det heter dock, det är det dyraste av dem. På Birsta Zity är Charm bäst på Blåbärsbakelser!!! Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards