Alla inlägg den 28 december 2007

Av Louise - 28 december 2007 18:56

Åkte och handla på Lidl blev lite godis!!! Drygt ett kilo för det var typ halva priset... Åkte sedan till birsta usch vad mörkt det var på motorvägen men vill ändå fixa körkortet nån gång men apropå nåt annat... Jick på birsta och kolla Diamonds var slutsålt på kicks i stan med såg jag igår kommer in mer sa hon aif. Bäst rea på Indiska men inget jag kan ha... De har ju halva priset på jeans på Zizzi så jag måste ju prova två par, ena paret satt så där men vet inte om vecket gör nåt:) De andra paret satt inte alls. Jag har tänkt mig ha 48-50 i storlek har 48 på de jag redan har från Zizzi men de sitter lite tajt, men de jag prova idag var ju också tajt så de kankse jör dem mindre? 52 blir nog för stora när det ändå var ett fult veck det blir ju ännu mera på en större storlek, de här paren är ganska höga det är svårt att få det snygt då, måste ändå bestämma mig vill inte betala fullt pris om jag ska ha några... Men har verkligen inte några pengar det känns hårt... Köpte duschprodukter på Citygross sedan och mat pappa fick lite pengar hade lovat mer men det går inte och han är sj rätt bra på att hala sig ur betalasituationer... Ha det bäst!!!

Av Louise - 28 december 2007 14:49

Varit och vaccinerat mig, det är viktigt inför resan... 500 kronor och en oväntad spruta till efter en månad har inte råd!!! Det var inte så hemskt som jag trodde det skulle vara dock. Hatar sprutor. Fixat hemförsäkring till nya hemmet halva priset på hemförsäkringen!!! Det är mellandagsrea på If!!! Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards