Alla inlägg under februari 2008

Av Louise - 8 februari 2008 14:55

Varit i kanarieöarna sedan i torsdags kom hem i går. Gjort mycket där varit ute nästan alla kvällarna och festat. På torsdagen jick vi till en klubb på kvällen och jag drack kola... Jick hem sov och åt fruksot på fredag morgonen och åkte till las palmas och kola in lite affärer köpte en väska på Blanco den är jätte fin syrran köpte ett par jeans vi var där inne säkert 1 h jick in på lite affärer och hitta sedan en mac donalds leta efter en ostburgare där men den vanliga som finn spå macdonadls i finland norge och bulgarien så det blev ett sweichiskt gästspel ost tomat och majonäs jäte god! Prova lite skor eter det och fann sedan pimkie där jag köpte en parfym som luktar jätte fräsht och en läpglans som fungerar som ett mobilsmycke. Sedan drog vi till bussen fann alldrig zara som jag ville in till men hm som jag köpte hårspännen på och syrran en kjol och en väska... "Hemma" åt vi soppa som vi tagit med oss... Knorr men den var äcklig... Gick ut till ett ställe jag inte trivdes på, för hög musik och de visa en film som var stötande. En strippa dansa också... Jick hem för att sova och på morgonen efter frukost gick vi till stranden det var gätte kallt vatten och salt! Hemma åt vi den andra soppan minestrone den var god. Ute så var vi på Skybar bland annat jäte kul... Söndag en lugn dag vid poolen och en karaokebar jäte trevligt och Krister sjöng för Birgit och de prata ut att De varit gifta i 30 år!!! Måndag for vi till Puerto Rico och åt gott kyckligngryta och ris och bada... Festa loss hemma i playa del ingles!!! tisdag for vi på en av de största segelfartygen en Katamaran och åt drack och bada!!!! Sista fest kvällen... Onsdag handla vi i yumbocentrum och åt på kvällen åt jag lasagne som var jätteäcklig och gick hem sov lite och på torsdag morgon for vi mot flygplatsen och på flygplanet sov jag lite s trött!!!! Hemma i går orka jag inget sov och såg på qxgalan och sov igen...Ha det bäst!!! XOXO louisejk

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards