Alla inlägg den 6 april 2008

Av Louise - 6 april 2008 21:32

Definitiv nöjd med håret men det blir att gå upp en kavrt tidigare åtminstone för att fixa håret skulle egentligen behövt göra det med min gamla frisyr med men jag tog en så bra mousse från Sebastian och fixa det på 5 sekunder vilket kanske går att göra en gång väldigt sällan men jag jorde det ju jämt så:) Kankse behöver köpa lite mer produkter till håret men har väl lite som funkar ett tag iaf... Glad att jag inte köpte lockspray och lock definitionskräm från Loreal fxserien då man fick en plånbok på köpet har ju inga lockar mer:))

Inget på tv likadant i går ganska trött men alltför uppe i varv att sova än...

Super hårdag, inga böcker läses nu... Ha det bäst!!!  //  XOXO 88!!!!

Av Louise - 6 april 2008 16:35

Varit hos frissan 2 1/2 h tog det att fixa mitt hår och fick vänta lite före med:) Klippte färga och slinga och sedan torka och klippa igen mitt hår är bångstyrigt!!! Skönaste stolen för att tvätta håret jag varit med om!!! Omdet funkar med visningen så vet jag vart jag ska gå i fortsättningen!!! Ska äta crepse nu!!!! Mums!!!

Super hårdag, läser inget ha det bsät!!!  // XOXO 88!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards