Alla inlägg den 30 april 2008

Av Louise - 30 april 2008 16:12

Sjöng för oss på jobbet så nu var det jort. (Alltså jag var inte med en grupp kom).

Varit på stan och kollat på smink. Ville sälja en mörkare nyans åt mig blir så less. Men det blir gansak bra iaf. Tänker väl sol brännan gör det men jag har ju den färg jag har nu sen Kanarieöarna blir inte mörkare än så här:) Men hade kanske kunnat köpt den om jag varit mer desperat än vad jag är... Blandas ganska bra trots allt men det är inte jag och vad experter säjer ju att man ska ha samma nyans eller en ljusare och sedan solpuder eller dyl. om man vill bli mörkare.

Pank nu när autogiro dragits trodde inte jag skulle få ihop det:)

Motto: Kvinnor är vackra eller snygga och män är stiliga eller svin.

Okej hår dag, läser Annika Dahlquist och ha det bäst!!! // 88!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards