Alla inlägg den 11 april 2008

Av Louise - 11 april 2008 21:14

Ja det var kul. Skulle genrepa men tiominuter innan kom folk så då fick precis inte vår grupp göra det... Men det jick okej jick rakt när jag skulle gå slalom men det var improvisation och smycken kom sent men det funka. Prata i minglet med en frisör att klippa sig skulle man jöra 10 tolv veckor emellan ochså fick jag hennes kort. Men jag tros jag ska gå dit men till vilkken frissör vet jag inte... Smycken kom från Kent och de kom sent i showen men som sagt det funka... Men hon sa att man kunde vara underklädes modell och få vara på Oscar fan va koolt men jag våga inte. Hon sa även att jag vet var hon fanns om jag ändra mig, kommer inte att hända... Drack några glas vitt som jag jillar och krusbärscider men sedan när det vita var slut blev det rött iaf:( Men hemma dricker jag lite Baileys mint gud så gott!!! Trevlig kväll fått komplimanger och hade trevligt och roligt som nu svär jag som fan!!!

Bra hårdag, läser inget och hadet bäst!!! // XOXO 88!!!

Av Louise - 11 april 2008 19:00

Varit på ikea med mammsen och syrran. Köpte ett skärp för halva priset, spannat på det länge så det var ju kul... Bjöd dem på mat. Åt en mcfeast sj mammsen fick ett happy meal med min stipr och syrran skulle få en glass men hon ändra sig sist och tog en stor strips med 4 dippar 2 bea och en majjo... Nu ska vi äta middag det blir fläskfile och strips så idag går det ingen nöd på oss!!! Nä men mammsen jobbar kväll och jag var hungerig då så det blev bara därför och jag hade några kuponger i min väska på rabatter så det blev inte alltför dyrt! SMAKLIG MÅLTID!!!

Usel hårdag, läser Annika Dahlquist och ha det bäst!!! // XOXO 88!!!

Av Louise - 11 april 2008 15:36

Hela dagen har varit jöra sig i ordning för modellandet. Fixa håret först, vänta på sminket, grönt och läckert!!! Hemma hos föräldrarna nu och ska äta sedan ner igen!!! Nervöst 100 gästar på Spaze, vill du se? Försent anmälan före den 4e!!! Om jag går ut sen vet inte, troligtvis inte:(

BRA HÅRDAG!!! Läser inget, ha det bäst!!!! // XOXO 88!!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards