Alla inlägg den 22 april 2008

Hud

Av Louise - 22 april 2008 17:15

Har beställt tid på ansiktbehandling det är spännande min hud har varit dålig på sistone... Har använt Clinique ett och halvt år kanske ska köpa nytt men tvivlar en renjöring kanske jälper hon rekommendera en sp behandling men först ska man dit och jobba på det som är nu det kan räcka liksom... Tänkte köpa Id s newbie kit men hon har bara light kvar och den är ju till en varm kvinna... Jag är ju kall:) Skulle komma in i början på maj... Då får jag mineral veil som jag lagt bud på internet och förlorat vadslagningen per se, solpuder bra som för huden den borste jag behöver och en foundation förhoppningsvis i min färg då... Tänkte även köpa sota ögonen kit för då betalar jag i princip för en skugga får två och en borste men det är 2 i 1 perfekt om jag går ut, lagt ner att

köpa azure eller turkosa färgen... Behandlingen blev först i juni men den som väntar... Har du önskemål om att ha mineralsmink men det är för dyrt för något du inte vet om du gillar så finns det på Pashion ett märke som heter Wet N Wild som har mineral-puder foundation för 50 och borsten för 60 tror jag det var... Jag köper inte billighets-märken som går under 100 för man måste ta så mycket av dem och det blir dyrare i längden och jag hade redan köpt när jag upptäckte det. Som tur för mig så älskar jag denna sminktrend:) Men dessvärre var färgen dessutom gul och varm så det går ju inte till alla heller. Köp och testa och köp Isadora som är gul med men kanske lite högre kvalitet om du är en varm person och Loreal som är mellan skiktet i dyrhet och sedan ID som får pris för sig och youngblood (som också finns på Pashion) finns en del andra märken som kör på detta men de kostar typ samma som ID och youngblood, det är Bellis exempelvis... Varit Jättetröt idag sov max 4 h i natt... Frös på jobbet fick kura ihop mig på en filt för att bli varm igen:) 
Har en okej hårdag, läser Annika Dahlquist och ha det bäst!!! // XOXO 88!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards