Alla inlägg den 15 april 2008

Av Louise - 15 april 2008 15:44

Försökte gå in här i går men det gick inte:( Får skriva av mig i dag ist. I fredags så var det show kul!!!

I lördag efter syrrans köp av 50 tummaren så har föräldrarna tagit bort 3 hyllor i vardagsrummet så jag fick deras gamla tv en 32 tummare tjocktv lite större än min gamla 24 tummare som nu hamnar i mitt sovrum. Städning och så. Måndag soft dag.

Idag nere på stan och letat efter ID bare minerals ska vara bätre än loreal på gulheten. Irriterad på expediter som säger du passar bätre i neutrala och rosa foundations än gula foundations bätre med varma färger på dig... Rosa är en kall färg!!!! Neutral kan vara mittemellan färgskalorna men är ofta varm iaf. (Varm/kallt och starka och mjuka färger är fyra olika: vinter, vår, sommar och höst- jag är vinter!) Om de expediterna har så svårt med varmt och kallt så kan de använda treskalan ist. den kan jag inte så mycket om men färgskalorna går in i varann. Då är det inte så mycket varmt och kallt med i bilden.

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards