Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Louise - 15 maj 2008 12:04

I förrgår på stan med syrran och en kompis... Syrran köpte gör mycket. Jag kolla foundation ska ha fair... Funderar köpa paketet ändå för borstens skull och ge bort foundation som jag sj inte kan ha. Men det blir dyrare än vad jag tänkt men samtidigt är det bara resestorlekar på paketet. Blev rekommenderad att byta hudvårdserie man ska ju vara snäll mot huden men den jag har tar ju bort men feta hinna... Men iaf kanske jag köper masken de rekommendera: kiwi idenna... Darphin har jag läst på idag ganska dyrt märke med det är ju Clinique jag använder nu med men får ju massa gåvor när jag köper smart och handlar 2 produkter åt gången... Igår fyllde Mamma år fira med mat och en promenad runt sidsjön och sedan marängsviss. Idag ska jag tvätta klart nu och sedan fara till Ica Maxi och kolla på ett par skor som originalen kostar 5-600 och där typ 150!!!

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.
Vad är det som är dåligt med att va?

Tvättat håret!!! Ha det bäst!!! // XOXO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards