Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Louise - 17 maj 2008 17:11

Hemma?Igår var jag hos syrran och hon fick besök av en kompis som köpt nya skor. Ett par med dödskallar jillar såna. Åkte därför till affärn och kolla bara 42 och större, det var ju bra pris:( Köpte ju nästan likadanna som denne kompis som jag såg i tisdags, kolla på Ica och sedan på skopunkten satt ju knäpt på mina fötter. Men på DNA såg jag idag att de fanns och de satt bra... Svarta lr vita? 50 lapp för dyra... Var också inne på Kicks har Biotherm på sp pris en hudkräm som kostar 10 lapp billigare än bara krämen så får man renjöringsmjölk och ansiktsvatten och ifs en foundation som är för mörk för mig och nu använder jag ju mineralsmink... Men iaf!!!! Men hur dyrt är det sen då?
Handla på Tradera, med hjälp av Payson hoppas jag får det jag vann på nu... En burk Fair I.D. Ska köpa ett newbipaket vad kul... Och ett solkort så nu är jag pank. Min budget är sträng... (Smink räcker länge och håller bra, mineralsmink börja du med!!!)

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

Vad är dåligt med att vara snäll?

// XO XO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards