Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Louise - 25 maj 2008 18:02

Solat i solarium, skönt men ignen musik i det så lite tråkigt. Ätit och for sedan till birstad. Prova byxor satt inte okej, prova skor men för dyra och satt sne på foten. Dusta en parfymdust av Midnite Fantasy men får inget svar av syrran omd et är en bra parfym för mig... Vill jag ska spara men det kan jag ju inte göra heller, rabatt nu inte sedan hur ska jag göra? Vill köpa ny hudvårdserie för ansiktet med, men det är så dyrt och räcker ju kanske bara 2 månader... Sminket jag tänkt skicka efter behövs nog inte förrän i augusti ska sola isättel!!!

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

// XO XO

Av Louise - 25 maj 2008 00:39

Följde med syrran och en kompis till henne till birstad området, köpte spegel för hon hade sönder sin, grav.test och fundera på parfym men det blev inte någon sånt. Köpte dricka men hade bara råd med 2:( Saknat att drick till eurovision nu. Mjällshampo blev det med men hitta ingen mjäll nu??? Konstigt. Men Eurovision rösta jag på Turkiet nä men den var bra. Rösta på Norge och Russland och det gick ju bra för Ryssland... Lyssnar på Norge nu den håller...

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

// XO XO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards