Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Louise - 27 maj 2008 19:06

Nä blev ingen tvät idag, tog fel på diten och trodde mig ha dit att åka till birsta för att snabbt kolla om Yvonne Rydings serie fanns en sp hudkräm, (men de hade inte den.) Sprang fort till bussen men den uteblev och då skulle jag ha hunnit ta diten om den kommit på samma biljett men som sagt den uteblev:( For in till stan och där kolla jag på Yvonne Ryding fanns inte där heller, tänkte då att jag beställer via internet. Tala med Telia inget fel på min mobilsvar, bra att veta. Gick och sola efter att ha köpt på 25% veet, på Cubus. Skulle inte sola i 1an och det jorde jag inte (blev röd iaf). Jick till Bokia och Intersport tänkte att de byxorna som finns i +sizes kanske kunde ha en mindre storlek utan att fickorna vleb så knepiga... Men alla var slut. Hitta inga böcker på Bokia. Jick till banken för att lägga in en 100-ing, fick vantä drygt en timma, blev irriterad inte likt mig alls. Fick åka hem med pappsen, men tanka på mack före, köpte en tidning och fick en bok på boika och hämta ut den, fråga efter den The Secret och den fanns billigare än akademiebokhandlen fick 15% på den så nu har jag 2 nya böcker att läsa i sommar. I min post hade premien som syrran ska få i present kommit. Glömde berätta efter banken en snabbis på optikern sp pris på bågar blir därför inga nya hudvårdsprodukter, fick inte låna av syrran men har efter att ätit hemma ringt och fått bekräftat att det går beställa och betala när jag fått pengar:)

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

// XO XO

Ps. Sola inte och raka benen efter hellre i andra ordningen men knappast det heller...

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards