Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Louise - 19 maj 2008 21:39

Igår hemma hos syrran inget sp förutom köpt ost för 30 kronor, 40/kg... Ja det säger väl allt om hur kul det var igår... Idag på hälsokurs laga till bacon kyckling för maffigt att äta till lunch men gott... Matvetet ingen höjdare direkt...

Var hos syrran sov och åkte sedan med henne till rusta öb kicks och sedan väskan och charm, hem äta och halva bakelsen från charm till mig och henne... Till en kompis som fyller år och kicks presenten vad liten flaska för så stor förpackning men den är dryg... Märkte föresten på kicks att diamonds inte är nå sp så det skulle bli hypnose igen men då är det en sommar variant som kroppspray som finns nu inte åt mig säger jag då... Men syrran fann en kvällsvariant på den parfym kompisen fick, (den heter fantasy) så det får bli den: midnight fanatsy... Biotherm ansiktskräm vela jag om jag skulle köpa besluta för inte men nu verkar det bli så igen men då missa jag ju rabatten (när jag inte köpte den idag):( Minst 500 kronor för att få den, nåja kanske finner nåt annat.

I min brevlåda fanns inte den sak jag köpt på Tradera, kanske i morgon tror fortfarande på säljaren. Frågat om fler saker och köper det om jag får saken i morgon då måste den väl ha hunnit:)

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

// XO XO

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards