Alla inlägg under maj 2008

Av Louise - 12 maj 2008 18:46

Kurs idag. jag pratig. Prata om sömnsvårigheter. Jag gör ju allt fel och sover bra då. Lr allt rätt och sover knappt. Jag tränar, dricker en kopp kaffe och lägger mig. Träning kan vara promenad lr mer krävande. Ibland tar jag en alvedon och somnar...

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

Bra hårdag. Ha det bäst!!! // XO XO 88!!

Av Louise - 12 maj 2008 18:46

Av Louise - 11 maj 2008 17:09

Sov hos syrran i hennes säng och vakna när hon kom hem gick till min gamla säng och la mig där runt 10 och sov till 10 i 4!!!! Kommer sova i natt?

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

Obefintlig hårdag. Annika D läses med distans. Ha det bäst!!! // XO XO 88!!!

Mat

Av Louise - 8 maj 2008 19:04

Handlat mat med shopp express görroligt...

Fixar i hemmet.

Kvinnor snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

Bra hårdag. Annika D min guru. Ha det bäst!!! // XO XO 88!!!

Av Louise - 7 maj 2008 22:02

Tagit det lugnt idag. (Tänkte köpa en obligation men 5000 för en, hallå).Sovit länge och duschat sedan vandrat till syrran. Igår boka vi en resa spänd inför!!! Skrapar ihop till anmälningsavgiften.  Men 9 dagar på oss...

Kvinnor är snygga lr vackra. Män stiliga lr svin.

Bra hårdag. Läser Annika D. Och ha det bäst!!! // XO XO 88!!!

Av Louise - 6 maj 2008 23:22

Bokat flyg. Och gjort budget första avbetalning på några dagar... Och sedan en kamp om det ska gå... Men jag vill.

Kvinnor är snygga lr vackra. Men stiliga lr svin.

Bra hårdag: Tack Sebastian. Läser Annika D. Ha det bäst!!! // XO XO 88!!!

Dagen har spenderats på stan och Ikea... Ska köpa smink lägger ner läppstift. Köper mascaran när jag får pengar. Vill ha sotiga ögon men den finns inte i affär måste beställa via hudoteket och det blir dyrt med frakt och hanteringskostnader... Syrran köpte en skrivbordstol för presentkortet hon fick i julklapp. Sedan varit på Resesäljarna...

Av Louise - 5 maj 2008 18:15

Ville ner till stan lr ikea men syrran för trött i morn lr övermorn kanske lyckas...

Av Louise - 5 maj 2008 18:13

Varit på hälsokurs idag. Tråkigt som bara den... Men ska väl lära mig så kallad hälsomat men tror ju något på Annika Dahlquist med lite frågomål... Kan fet mat vara det som kroppen mår bäst av?

Bra hårdag, Sebastian är bäst!!! Läser ju då A.D och ha det bäst!!! // XO XO 88!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards