Alla inlägg under december 2007

Av Louise - 26 december 2007 17:34

Varit på stan och kollat på mellandagsrean hitta inget... Ha det bäst!!! (ska fira pappa nu som fyller år).

Av Louise - 25 december 2007 16:15

Fira i går jul borta där syrran arbetar fick ansiktskräm och en kläning vad kul!!! Satt som en smäck. Har idag valt ut en dator så jag är eld och lågor för det!!! Lite knapert men fick lite finanserings hjälp i klapp med. Ser fram emot flytten, resan till Kanarieöarna och almänt det nya året!!!! Ha det bäst!!!

Av Louise - 23 december 2007 18:24

Köpt städartiklar på Rusta!!! Nä men åkte med syrran till birsta och kolla på kläder och julkalappar... Har det städigt hemma nu men god jul allihopa och ha en trevlig julafton imorgon!!! Ha det bäst!!!

Av Louise - 23 december 2007 18:24

Köpt städartiklar på Rusta!!! Nä men åkte med syrran till birsta och kolla på kläder och julkalappar... Har det städigt hemma nu men god jul allihopa och ha en trevlig julafton imorgon!!! Ha det bäst!!!

Av Louise - 22 december 2007 19:48

Missa tracksårslista tog fel på tiden iöv har jag sovit och vaknat åkt ut och köpt pizza så det är det jag ätit gambino eller nåt hette den pizza jag tog jättegod!! Ha det bäst!!! Ps. Krya på mig inför julafton!!!!

Av Louise - 21 december 2007 19:09

Jag är så nervös och allt inför flytten skulle vixa adressänding i går och jick in på sidan och allt var okej tills man skulle välja om man ville ha eftersändning som är dyrt själva adressändringen är gratis vilket är bra med allt som måste fixas. Jo man skulle välja på eftersänding eller att allt som skickas till min gamla adress sänds tillbaka till den som sänt det mitt alternativ att skicka det gamla adressen och själv gå och hämta breven där fanns inte ens det gorde mig lite galen... Tja det är väl vad som rör sig i mig just nu... När jag tänkte att jag vixar väl det där med att breven går tillbaka till sändaren då kom det upp att min adress inte var den jag är folkbokförd på då la jag ner och skickar in till alla sj eller nåt, nå tips från nån som jort det här före mig? Ha det bäst!!!

Av Louise - 21 december 2007 13:21

Och ändå har jag en del saker köpta som jag använt där jag bor nu... De som är yngre än mig och inte har förberett sig på flytten hur klarar de sig? Ha det bäst!!!

Av Louise - 21 december 2007 12:44

Fint problem som jag upptäckte igår. Bostadstillägget som jag ska få för att kunna bo själv kommer den 18e januari och jag måste betala min första hyra före den sista december "Bestämmelserna är sådanna."" Genomtänkt må jag säga fattar inte den byråkratierna. Och nåt lån får jag inte jag har tur som har levande föräldrar... Men det blir ju ovanligt tungt för dem... De pengarna hade ju de tänkt gå till andra räkningar... Bra iaf att jag ringde och kolla i går hur det är. Fattar inte att man ska leva på denna botten. Jag har ju som tidigare sagt råd med 500 kronor i månaden till att betala lån om det skulle gå att få det nånstans för saker som jag värdesätter möbler, dator, glasögon och nu hyran och jag än iaf ingen betalningsanmärkning men det räknas tydligen inte högt iaf. Nordea säger nej, swedbank lånar inte ut ett så lågt lån och man måste vara kund där och bluestep måste ha en säkerhet och de lånar inte ut den typ av lån jag behöver till de har som ett bolån eller så... Idag var sista dagen på denna termnin eller vad jag ska säga och börjar jobba igen i januari skönt men ekonmin jör ont i magen. Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards