Alla inlägg under december 2007

Jul

Av Louise - 15 december 2007 14:02

Följde med mamma när hon hämta sina nya bågar vilken hänförde mig att sj testa ett par det blev kärlek vid första ögonkastet så nu lägger jag ner dator helt och köper bågar ist, så less på dessa de har tappat färg... Har även innan jag träfa dem i glasögonaffären då de skulle parkera bilen gått in på Oops och där hittat några saker att ha i bokhyllan:) Men mer seriöst sett på jeans på Zizzi där jag köper mina mesta kläder för de ha storlek som passar mig, de har rea på modeller jag redan har så det går ju fett bort men en ny modell svart med fina fickor önskar mig därför presentkort där av syrran och även presentkort på kicks och ett spel som finns på designtoget om jag får några kompisar kan vi spela det... Kallt idag med så ingen utomhusaktivitet!!! Nacken spöka när vi handlat på öb efter bågeköpet så ingen cykling heller men nyttig mat!!! Ha det bäst!!!

Av Louise - 14 december 2007 23:04

Satt och såg 2 weeks notice när Krister kommer med en Peter Jöback cd, helt otroligt jillar den dessutom har jag konstaterat efter att ha lysnat på den samtidigt som jag ser på filmen!!! Kul han fick den billigt med nån tidning... Ha det bäst!!!

Av Louise - 14 december 2007 15:14

Lysnar mycket på radio. Hör nu att de spelar snart Patrick Isakssons nya låt visst jag har alla ahns skivor men den nya måste ju vara bottennapp rikit kass låt. Vad har hänt han var ju så bra! Ska vara med i melodifestivalen hoppas den låten är så bra som han brukar vara. Men iaf Ha det bäst!!!

Av Louise - 14 december 2007 13:29

Var iväg och handla billigt kött med denna tids hysteri om ompackat kött och så får se om det är nå bra lagar till det nu. Räcker iaf att frysa in när det är klart.                                            
                                                  
         Har planerat min lön. Ansiktsvatten, dagkräm och underlagskräm, parfym och batteriladdare och önskar mig eventuellt 2 lampor i samma serie. Det är cirka 2000. Resten får jag spara och förhoppningsvis ha råd med en dator om några månader... Det ska bli svårt men efter nej från Nordea som kanske beror på att de inte fråga om vad jag ska ha lånet till och tror jag ska låna till julklappar eller så så känner jag att jag inte vill försöka låna av något företag till dator det är ju mer ränta och så där... Har inga anmärkningar så något riktigt skäl har de ju inte till att inte låna till någon som behöver det, någon med högre lön har ju liksom redan pengar till det som jag behöver så när jag får nåt arv eller så så byter jag bank. Ha det bäst!!! Ps. Kan tyckas onödigt att köpa smink men jag har problemhud så jag måste ha det. Beslutat att inte köpa några lampor får leva i mörker!!!

Hej

Av Louise - 13 december 2007 14:26

Följde med syrran och kolla på lägenhet. Den var fin och badrummet var jättestort... Hon funderar på det nu... Ska äta lax nu.


Ha det bäst!!!

Av Louise - 12 december 2007 20:41

Var så trött i morse att jag missa första bussen... Jobba på drack loka för det är så gott och nyttigare än must... Åt en ciabatta det är ju onyttigt bröd hjort på nå lantmjöl tror jag god ifs. Spydde innan jag sluta men tror inte det är nåt allvarligt har haft ont i magen nå dagar bara. Åkte ner på stan och läma in en lapp på nordea struntar i det nu får leva på min dator-skärm... Sov när jag kommit hem och dusat. Åt middag och leta sedan efter en lägnehet som syrran ska titta på i morgon. Köpte lite fika bröd när vi tanka och så där ser nu på bonde söker fru han är ju så snygg Karl-Petter:)


Ha det bäst!!!



Av Louise - 11 december 2007 20:25

Jag blir tokig på dessa översättningar på tv serier och filmer när de som översatt missat innebörden av det de ska översätta... Exempelvis översätter Simon säger med Följa John.  Märker nu när jag ser på Ugly Betty att de tar bort mycket jag fattar ju utan text men andra då? De tar bort flera meningar och förklaringar försvinner.. Jag hatar det!!! Ha det bäst!!!!

Av Louise - 11 december 2007 19:36

Jag får inget lån och jag klarar mig inte utan dator, vad ska jag göra tacksam för tips. Behöver också möbler och en diskmaskin... Ha det bäst!!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards