Alla inlägg under december 2007

Av Louise - 6 december 2007 15:31

Varit på expert onof kicks elgiganten och mediamarkt. Blir en dator på onoff om inte det är nån lucka på siba:=) Mend et är inte därför jag är lycklig det är så att mitt kontrakt har kommit!!! Jag ska flytta!!! Inrte långt från där jag bor men iaf!!!


Ha det bäst!!!

Av Louise - 5 december 2007 15:58

Jobba länge idag och sedan for jag till stan, mitt bord finns det passar nog i lägenheten det vita om inte kan jag ju ha det bruna:) Titta även på deorant från clinique blir nog ett sådant inköp med. Och batteriladdaren... Hitta igår en billig dator det måste jag ju ha jillar ju inte eg tv så... Kankse ska till konsert ert i selångers kyrka se om jag orkar med det somna ju setn igår när jag druckit kaffe dumt nog:( Men mår bättre nu iaf än i morse!!! 


Ha det bäst!!!                                           
                  

Av Louise - 4 december 2007 19:53

Sett på lägenhet idag och anmälde mitt intresse!!! Den kan nog bli fin.


Sedan börja jag se på predikanten på svt play igår. Tänkte sedan se isprinsessan men idag hade de tagit bort 1a isprinsessan och hade bar 2an kvar. Såg iaf predikantens 2a del idag men det är inte mycket jag fatta av den serien lite för invecklat för mig får skylla på min trötthet!!! Kanske böckerna jer mer förståelse ska iaf je det en chans.


Ska se Harry Potter senare efter Betty och Desperate H..


Ha det bäst!!!

Av Louise - 3 december 2007 20:32

Varit i birsta och kollat på glasögon. Ätit och åkt ner på stan och sett en biofilm. Det var "Förtrollad" en Walt Disney den var verkligen förtrollad!!!! Filmen har premiär 21 december tror jag... Altså en förhandvisning på filmen. Jag är ju medlem i bioklubben. I morgon ska jag jobba efter en veckas ledighet vad konstigt det känns... Skulle kunna vara ledig en vecka till minst. Jag har ju inte vilat nåt gjort saker varje dag... Har inte tränat på länge heller för allt annant som kommit imellan sjukdom ont i foten dubbelbokning etc inte helt utan samvete!!! Men


Ha det bäst!!!

Av Louise - 2 december 2007 18:49

Varit i birsta ätit och sovit mm.


Ha det bäst!!!

Av Louise - 1 december 2007 16:47

Har tittat på glasögon med familjen utan syrran som ska ut ikäll så hon vilade.. Hon (läs mamma) måste leta reda på receptet som hon ju jort när vi kommit hem efter att ha handlat på Willys och boa och apoteket. Har även åkt till ikea med syrran sen då och det var ju smockat och vi hittta en plats i parkeringen och måste backa och tjafs men gick in och köpte parfymen åt henne (innan hade jag stått i kö och väntat på att ta ut pengar i automaten). Den luktar gott (Paris Hillton Heiress) men jag vill ha Lancomes Hypnose den luktar så gott!!! (Hur kunde jag glömma den i Finland i somras???) Ska i kväll se Svensson Svensson iaf vet inte hur det blir med Faddergalan inga speciella artister och det verkar bara som de ska ge en samvete för att man inte har något fadderbarn men det är för dyrt har typ en 50-lapp som jag kan ge... Måste ju betala 250 kronor typ det går inte nu när jag ska flytta blir det ju snålare ändå... Varför ska det vara så dyrt? De behöver ju inte 250 kronor heller det är ju bara administration. Jag är nog lite kall men jag ger penagr till Andra organistioner också...


Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards