Alla inlägg under december 2007

Av Louise - 20 december 2007 19:56

Mådde inte så bra idag så jag köpte bafucin på apoteket när jag slutat som jag kurerat mig med när jag varit vaken och har sovit några timmar. Halsen känns inte bra:( Syrran mår också dåligt men har varit tvungen att gå ut och har köpt julklappar... Nyfiken är jag... Ha det bäst!!!

Av Louise - 19 december 2007 21:15

Idag sjöng en kör fint på jobbet... Och idag har jag ätit mycket känner mig fet. Jag är ju stor men mycket mer än vanligt:( Vad önskar jag mig i jul frågar syrran och jag kan inte svara på det massor till min lägenhet då... Ha det bäst...

Mat

Av Louise - 18 december 2007 17:49

Åkte till claes ohlson och handla tandborstar till min elektriska och fråga om jag kunde få höra på en väckarklocka och stod där i en 1/2 h när han försökte få den att fungera och det gick inte så det blev bara tandborstarna får köpa nya nästa jul!!! Åt sedan på max det var lite bränt på baconet och efterrätten milkshakke smakade lite annorlunda än vad jag är van vid men det var gott, kaffet var inte så gott men ahr inte druckit på 2 dar så jag måste ju ta lite... Rätt så pigg även om jag hade svårt att somna i går log i sängen och försökte sova i nära 3 h!!! Men nu är det bra... Ha det bäst!!!

Av Louise - 18 december 2007 13:18

Efter arbetet så åkte jag ner till stan och provade jeans satt inge bra och vill inte köpa samma sort som jag redan har så jag får klara mig på det jag har! Köpte ansiktsvatten ansiktskräm och parfymen och fick rabatt... Nöjd när jag sedan köper tandborstar på claes olson och så... Ska ta med Peter Jöback skivan till jobbet i morn och lysna på den... Så det blir lite juligt! Ha det bäst!!!

Av Louise - 17 december 2007 21:26

Letat möbler på fundlagret även varit borta vid erikshjälpen men de har öppet på tisdagar och torsdagar... Hitta inga iaf ifs 4 blåa stolar måste måla om dem:) och ett bord som nog är för stort och stolar till det men det varit fint men jag har alldrig tänkt mej att det ska vara trävitt i mitt kök... Har jätteont i nacken ingen träning:( Sett på andra avenyn nu i en och en halv timme bra serie det har blivit. Ska köpa smink och batteriladdare i morgon så jag kan knäppa kort i omgivningen min!!! Ha det bäst!!!

Jul

Av Louise - 16 december 2007 20:27

Varit på koncert i kyrkan solisten var inte i min smak utom på vissa låtar som hon sjöng riktigt bra för de är svåra men den var för lång koncerten! Var tvungen att gå ut och hämta luft för det blev så varmt!!! Men de bjöd på pepparkaka och god glögg!!! Ha det bäst!!!

Av Louise - 16 december 2007 16:11

Hitta kontrakten innan jag la mig!!!! Ska gå till kyrkan sen och lyssna på julkoncert... bra att inte ha nå pngar till kollekten:) Äter köttgryta gott!!! Ha det bäst!!

Hem

Av Louise - 15 december 2007 22:46

Värsta ångesten för att flytta snart ekonmin går inte ihop när jag inte får låna till dator, damnsugare, diskmaskin, möbler och glasögon vilken dålig stil det är ju såna som jag som behöver det inte dem med 25000 kr i månaden... Kan inte nog undestrycka det. Har tappat kontraktet i mitt rum nånstans måste finna det var har jag lagt det? Hitttar inget att se på tv poc är ju bra och om det kommer en box så ska jag ha den men orkar inte i kväll... Ha det bäst!!!

Presentation

Omröstning

Undrar över om alla passar i lugg?
 Ja, alla kan ha det.
 Ja, vissa ska alltid ha det.
 Nja, vissa kan ha det men bara för att det är mode.
 Nej, vissa ska inte ha det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards